Sen Kommer Känslan

Det är ju nästan helt fantastiskt att jag har gått runt hela hösten och kännt att jag saknat något, utan att kunna sätta fingret på vad det var. Som om en del av mig saknades. Det är ju ganska otroligt att jag faktiskt inte har fattat vad det var förrän nu. Men nu är du en del av mitt liv igen, och jag kan inte säga annat än att det känns underbart! <3
Fast jag fortfarande svarar "jag vet inte" när folk frågar om vi är ihop eller inte så måste jag erkänna att jag i princip ser oss som ihop. Jag tycker om dig <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är ju så söt och jag är glad att du mår bra och jag saknar dig!

2009-01-17 @ 00:28:18
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0