Plugg, Plugg och Lite Mer Plugg.

Just nu har jag helt sanslöst mycket att plugga. Biologin är slut snart, tack gode gud för det! =) Fredag, sen är vi färdiga. Och då kommer jag sluta 10 varenda fredag! :D det blir skönt iaf =) Sen ligger jag efter i matten. Min grafräknare har slut på batterier, så jag kan inte räkna. Engelskaboken har jag inte läst en sida i på den senaste veckan. Tur att det är några veckor kvar iaf.
Krismöte med elevrådesstyrelsen imorron. Just nu funkar det inte så bra, och det suger. Jag är ju ändå ansvarig för skiten. Men det är inte mitt fel att det inte funkar som det ska, det är svårt att få människor i en grupp att fungera tillsammans och jobba bra. Men imorron ska vi lösa det hoppas jag =)
Nu ska jag sätta mig och plugga biologi...

pusspuss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0