Ont

Jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera här just nu.. Det är bara för att jag har en massa att göra hela tiden x) Sorry =)
Idag insåg jag hur otroligt sårbar jag egentligen är. Personer som jag inte känner och inte bryr mig om kan säga vad som helst om mig utan att jag ens reagerar. Men när de personer jag tycker om säger något om mig som är negativt kan jag bli jätteledsen. Trots att det egentligen inte är så allvarligt. Jag hatar att bråka med folk som står mig nära, jag mår så dåligt av det. Det gör ont i magen och hjärtat, och jag kan inte tänka eller koncentrera mig. Jag hatar det.
Nu måste jag plugga lite till, sen ska jag sova =)

puss<3 / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha aa jag misstänkte att du kanske ville låna dom ngn dag:P <3

2009-01-15 @ 09:45:35
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0