Nostalgitripp

Idag har jag städat ur mina skrivbordslådor. Hittade hur mycket gamla foton som helst. Massa på Ali, Mig och Emma, Kurre.... Gissa om jag grät? x) Nu igen... Hittade även en massa teckningar jag fick av Emma när vi var små. Guuuud vad jag saknar den tiden. När vi var små och allt bara fungerade som det skulle, vi var i skolan hela dagarna, gick hem och red Putte, åt middag, Emma åkte hem och sen läxorna. Samma sak varje dag, och vi var lyckliga. Jag saknar den där enkelheten i livet, allt är så mycket mer komplicerat nu. Och jag saknar den vänskapen vi hade, jag har aldrig haft en kompis som jag varit så tajt med sen dess. Men livet går vidare och i vilket fall som helst mår jag ganska bra nu =) Jag har en känsla av att 2009 har en himla massa bra överraskningar på gång till mig ;D

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0