Matte E

Började Matte E idag :D Det var typ den roligaste mattelektionen jag någonsin varit på. Eller så är det bara så att jag efter att ha haft Yvonne i ett halvår, bara är såååå lycklig över att  ha en lärare som jag faktiskt förstår vad han säger igen x) Helt underbart! :D Sen gjorde jag biologiprovet idag också, det gick nog inte så jättebra =/ Det kändes svårt iaf. Imorron ska nikkan åka med Tusse hela dagen, runt halva sverige, och då får vi hem hästen Nikkan ska låna av Tusse =) Det blir spännande, den är jättefin på bilderna iaf =) lycka till lillsis <3
Snart är det helg :D

pusspuss på er allihopa! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha jasså ska hon. Så spännande..:p vem har ni nu i matte då? Anders?

2009-01-08 @ 18:06:42
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Jojo

Tack Vendela! Vad söt du är! <3

2009-01-08 @ 20:00:46
URL: http://annah0j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0