LeksandsBaren

Kvällen spenderades  med Lisa och Johanna hos Holfvisen med pizzabakning och let's dance =) Det var jättemysigt ^^, sen drog jag och Johanna till baren och träffade lite folk. Det var inte så många vi kände där men det var ganska trevligt iaf. Länge sen jag verkligen umgicks med Johanna, så det var trevligt att göra det en stund =) Kändes nästan som våra äventyr i ettan, kan inte säga annat än att jag saknar det ibland =/
Och jag saknar Patrik, men vi ska ses imorron iaf =)

pusspuss / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

och så saknar du mig. Nu sitter jag på jobbet och har astråkigt.. kan ju inte gå hem för vi har visning och jag är klar. Yeey! Och jag kan inte gå och lägga mig i soffan för där sitter det tokiga masar. Bajs

2009-01-24 @ 12:39:14
Postat av: Patrik

Och jag saknar diiiig <3 fast jag träffade dig för ett par timmar sedan...

2009-01-25 @ 20:08:57
Postat av: Patrik

Och jag saknar diiiig <3 fast jag träffade dig för ett par timmar sedan...

2009-01-25 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0