Kallt, Kallare, Kallast x)

Nu har jag varit vaken i nästan 5 timmar x) Gick upp klockan 6 imorse, pluggade engelska och biologi. Sen hjälpte jag mamma att släppa ut hästarna, åt frukost och satt mig och skrev biologilabbrapport. Nu är jag nästan färdig med de sista 2 också :D Känns grymt skönt ;) Sen har jag ju bara 390 sidor kvar i engelskaboken, tur att jag har några veckor på mig x) Ni får ursäkta att jag inte har skrivit så mycket i bloggen på sista tiden =/ Ska bättra mig ;) Jobbet igår var helt okej, det var ganska lugnt =) Men det var ju så jävla kallt! ;s Vi hade 31 minus en bit på vägen till sälen ;p Men det var ju iaf runt 10-15 under tiden vi var där ;) Och det är ju lite varmare idag iaf =) Nu ska jag iväg igen =) See ya :D

Pusspuss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0