Internetproblem...

Jaa, eftersom mitt internet hemma var dött hela dagen igår kunde jag inte skriva något här =/ Sorry! =) Dagen igår gick mest åt till att plugga svenska inför provet idag. Jag tror att det gick okej iaf, men vi får se vad Mats tycker ;p
Imorron drar jag och Linda och Lovisa till akademiska i Uppsala på studiebesök för projekarbetet. Det blir kul =) Sen har jag och Ann-sofie anmält oss att åka till Uppsala 12-14 mars och kolla på apotekarutbildningen. Det verkar som om det kan bli roliga dagar. Om vi kommer med. =) Ikväll ska jag ut och rida :D har inte varit ute sen i fredags =( Och sen blir det lite engelskaplugg, prov på fredag ;p Men nu ska jag fortsätta skriva på min del av resultatet för projektet ;) 

pusspuss / Vendela  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0