Efter x)

Kul att vi började matte e i torsdags och jag ligger redan efter x) missade lektionen idag, måste jobba ikapp... =/ Sen bestämde vi med elevrådsstyrelsen vad vi ska göra under öppet hus på lördag, skönt att jag ska vara där och chilla ^^, så kan ju resten av klassen ha kul i sina labbrockar och röka grisen x) Sen känns det ju inte så himla kul att jag inte hinner träffa Patrik igen förrän på lördag, det är ju jättelångt dit. Det suger. Min lillasyster är fortfarande borta, hon och hästen kommer hem imorron istället. Det blev lite sent annars x) Saknar mina systrar! <3

pusspuss <3 / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! Men jag kommer hem den 23:) hihi, pusss

2009-01-13 @ 11:56:36
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: a

är ni tillsammans igen eller?:)

2009-01-13 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0