Äntligen! ;D

Nu är mitt internet äntligen igång igen :D Det känns väldigt skönt måste jag säga ;p Igår var en bra dag. Var med Lovisa och Linda i Uppsala hela dagen, åt lite, shoppade, fikade... Och gjorde ett studiebesök på Akademiska, vilket ju var själva huvudsyftet med resan ;) Det var mycket intressant, men också lite skrämmande. Antibiotikaresistenta bakterier är bland det läskigaste som finns :S Inget man vill drabbas av vill jag lova. Sen köpte jag ett par nya mörkgrå jeans på Monki, skitsnygga ;D Sen hem till Patrik, det var mys ^^,
Idag har också varit en bra dag =) Slutade skolan vid 10, det enda jag hade idag var engelskaprov. Sen satt jag och väntade i skolan medan Johanna var hem och hämtade bilen. Sen åkte vi till siljansäs, jag hem och hon till stallet där Ramona står. Jag fixade iordning min ponny och vi tog en ridtur tillsammans ute i vinterkylan. Det var mycket trevligt, jag har nog aldrig ridit ut med Johanna. Men det var jättemysigt =) Sen nu sitter jag här, insåg att jag hade hunnit få typ 55 nya mejl sedan jag var inne på msn senast x)
Och nu ska jag plugga lite, sen kanske träffa Patrik ikväll =)

Pusspuss på er! =) / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0