Wake up, It's a beautiful morning

Nu åker vi strax till sälen! :D Jag har spenderat halva den här dagen med att packa, vilket är helt sinnessjukt eftersom vi inte ens ska vara borta tre dagar. Men nu är jag nöjd iaf ;) Jag hatar nyår, det är så mycket förväntningar. Det känns som om alla anser att man måste ha en underbar nyårsafton för att nästa år ska kunna bli bra. Men jag menar, känn ingen press ;) Jag vill bara bort från leksand och spendera nyåret med mina underbra vänner, högre krav än så har jag inte! Med dom kan det nog inte bli annat än kul ;)
Gott nytt år på er iaf! Vi hörs nästa år ;) (jag vet att det är typ världens sämsta och äldsta skämt, men iaf..)



Puss på er allihopa! :D / Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0