To ten million fireflies

Nu sitter jag på jobbet och rättar uppsatser :) Har hittills idag vaktat ett prov, har ett till i eftermiddag :) Känns bra att avsluta med att ha två prov sista dagen, att vakta prov kan ju vara bland det roligaste som finns :D Jag älskar att sitta och titta på när eleverna anstränger sina hjärnor till max och plågas. Haha, har inte fattat förrän nu hur mina lärare brukade känna sig. Men nu vet jag. Som elev blev jag alltid jättestörd om en lärare tittade på en när man råkade titta upp från pappret. Men nu är det jag som sitter och stirrar på folk, jag menar - vad ska jag annars göra? Ska fortsätta med uppsatserna nu, hörs senare :)

Pussar/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jaa musikhjälpen är underbar <3

Haha bra att någon är på min sida när det gäller ballerina skor ;) Hoppas allt är bra!

2009-12-15 @ 22:14:57
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0