Smile, even though your heart is aching

Idag fick jag äntligen hem lite filmer och bilder på safir från de åren vi haft honom :) Bl.a från vår första elitserietävling någonsin, vansbro 2006. Helt sjukt vad liten jag var då. Och hur mycket bättre vi blev ;) Det har varit en bra dag på flera sätt. Vi hade klimatrollspel med ns1orna och dom var mycket duktiga, är nöjd med dom :) det kändes att dom blev trötta efter ett tag, men det blev ju jag med så ;) Sen fick jag veta att jag har kommit in på läkarlinjen i Uppsala! Jag är jätteglad för det, men samtidigt så sjukt nervös för allt ;s Tänk om jag inte trivs? Tänk om allt bara går åt helvete? Tänk om jag inte hittar någonstans att bo? Okej Vendela, andas! Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Åh gud vad roligt! Du är så duktig :D

2009-12-09 @ 08:18:17
Postat av: Johanna

Ett STORT grattis! :)

2009-12-09 @ 13:16:43
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du är så duktig, sjukt stolt över dig! Lugn, glöm inte att andas hah

2009-12-09 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0