No I don't believe you

Det är inte varje morgon man vaknar i en främmande säng i en lägenhet i leksand. Och ser att leksand är täckt av ett tunt vitt täcke av snö. Jag och Emma sov över hos Linda i natt, jonas är borta på jobb så vi passade på att ta en Harry Potter-kväll ;) Vi orkade bara med de två första filmerna, får ta resten en annan kväll :) Sen hade både Emma och Linda redan gått till jobbet när jag vaknade imorse, så jag hade lägenheten för mig själv. Det fick mig ännu mer att vilja flytta hemifrån till något eget :) Snön har redan försvunnit igen, den låg inte så många minuter... Nu är jag på skolan och ska springa iväg och lyssna på redovisningar om energi. Det blir nog kul :)

Pusspuss/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0