My black poison blood

Jag är trött. Jag sov i mitten av dubbelsängen inatt och linda och jonas har bara ett stort täcke. Vilket betyder att när det blev för varmt inatt så kunde jag inte ens flytta bort täcket lite utan att dra bort det från emma eller linda. Och det ville jag ju inte göra. Så det var bara att ligga kvar och se glad ut ;p Nu har jag sjukt ont i halsen också. Men det går nog över om jag får sova ut ordentligt, vilket jag har planerat att göra inatt, är ju ledig imorron så ;) Skönt. Just nu kan jag inte sluta lyssna på Kill Hannah, dom är så underbara <3 Jag är fucking beroende. Men det finns ju ganska mycket värre saker att vara beroende av... ;)

puss/ Vendela


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja. Det finns ju ganska väldigt mycket värre saker att vara beroende av!

Ja flytta hemifrån:D Fast det får du ju göra snart iaf;) tihi

puss

2009-12-10 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0