Men för mig så känns det nytt och skrämmande


Som sagt så var jag lite trött på mig själv, så jag färgade håret häromdagen. Det blev lite mörkare än jag hade tänkt mig, men jag gillar det anyway :) Idag gick jag hem från leksand, det var skönt :) Lite ledsen är jag dock, för provet som en av mina elver skrev förra veckan på omprovstid har försvunnit. Det känns inte bra alls. Men vi efterlyser det på skolan så kommer det nog fram till slut. Och vi håller för fullt på att leta boende åt mig i uppsala, helst vill jag ju ha en etta själv eller så, men det blir förmodligen till att bo i jävla studentkorridor eller nått. Men det kan jag stå ut med ett tag. FÖR JAG HAR KOMMIT IN PÅ LÄKARLINJEN! Ville bara klargöra det om det var nån som missade det igår xD Jag är lyckligare än jag varit på länge, och det känns bra :) Det förtjänar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0