Keep holding on

Just nu är jag lite kär i Glee. Tycker det är en jättemysig tv-serie! :) Idag har jag inte gjort så mycket, mest haft en skön hemmadag. Läst massa i vampire acedemy 2:an, underbar serie <3 Hjälpt Oscar med lite matte, lagat mat med mamma. Vart allmänt lat ^^, Imorron blir det skärpning. Dagen börjar med promenad, lussebullsbakning, sen drar jag in till leksand och simmar och bastar. Jag behöver röra på mig och börja träna igen, känner att jag tappat en del muskler sen jag slutade rida. Det är ju hela 2 veckor sen nu. Och det är inte mycket lättare att gå ut i stallet nu än det var i början. Jag bryter ihop varenda gång. Men det blir nog bättre med tiden :)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0