It's driving me insane

Idag har inte varit världens bästa dag. Jag hatar dagar som den här. Jag har verkligen ingen självkontroll, och jag hatar det. Just nu finns det en låt som tröstar mig, Kill Hanna- Believer. Helst hade jag lagt upp den här så ni fick lyssna, men den videon är tydligen inte inbäddningsbar. Så om ni undrar hur den låter får ni söka på det. Och gör det, för den är verkligen underbar! Parabolkillarna har typ ansträngt sig hela eftermiddagen/kvällen för att få med mig ut ikväll med. Det gick inte så bra, jag orkade verkligen inte. Och jag har kommit fram till att jag måste börja träna igen så jag får tillbaka lite energi. Det behöver jag verkligen. Som det är nu så är livet inte så roligt. Ska nog dra och simma på måndag. Nån som vill med? ;)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0