I'm wide awake, but I'm dreaming

Idag har jag faktiskt inte vart utanför dörren. Jag har bara varit hemma i mitt hus hela dagen, och jag har haft fullt upp hela dagen med ;) Har storstädat hela huset! Tur att mamma tog köket, annars hade jag fått hålla på ett helt dygn x) Jag har städat 8 timmar idag, är måttligt trött nu kan jag lova ;) Men det var så skönt när jag var färdig att bara ställa sig i duschen och vänta på middagen som mamma lagade, kyckling, bananer och curry. Grymt gott! Anna ringde också, hon har ju precis kommit hem från Thailand. Det var så underbart att höra hennes röst igen, har saknat henne massor! Och så har hon och Richard gått och förlovat sig med, Grattis sötnosar!!! Imorron är det julafton, men tro inte att ni slipper mig för det ;) Jag ska ju bara vara hemma och fira med familjen, så jag har nog tid att skriva lite iaf ;) Nu blir det nog sängen snart, nu när mina röd-grön naglar har torkat ordentligt ;)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0