I took you in with arms wide open

På det hela har idag varit en bra dag :) Jag är lite trött och har humörsvängningar så det bara smäller om det, men annars så är det bra med mig. Vi var som sagt till borlänge en sväng och storhandlade mat bl.a. Köpte även en foundation och kollade efter mobilen som mamma och pappa tydligen tänker köpa åt mig i julklapp ^^, Sen kom vi hem, jag bakade kanel- och russinbröd till lunch och åt, sen gjorde jag köttbullar (från scratch) och åt det till middag ;) Jag kommer bli en fin hemmafru en dag, jag älskar att stå i köket och baka och laga mat ^^, Sen har jag roat mig på kvällen med att sminka mig konstigt och ta en massa egobilder. Det är vendelahumor det ;)

pussis!/ Vendela  

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack gumman :)

2009-12-22 @ 14:28:18
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Martina

Och lyssnat på fin musik antar jag:P

2009-12-22 @ 16:42:36
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0