I think it's time to stop self-destructing

Idag sov jag till 11. Totalförsov mig med andra ord. Jag hade ju lovat mamma att jag skulle gå ut med hunden, så den stackarn hade inte vart ute en sekund på morgonen. Jag skämdes lite över det, så det blev en långpromenad direkt efter att jag hoppade upp ur sängen :) Resten av dagen gick åt till att städa hela huset, baka tårta och laga mat. Emma kom och hjälpte mig, dessutom hade hon med sig en tårta formad som Hello Kitty <3 Helt sjukt söt, lägger upp en bild sen när jag fått den av Emma :) Sen kom alla och vi åt maten och tårtorna, kollade på idol och sen drog dom flesta hem, men jag och danielsson åkte till leksand och började förfesta :) Sen gick vi till loungen på ejendahls arena. Det var rätt kul faktiskt, träffade massor av emmas jobbarkompisar ;) Och inga snygga killar :( Men jag orkar inte med sånt just nu iaf, jag måsta ta hand om mig själv ett tag nu. Och jag måste bara säga att jag har världens underbaraste vänner, jag älskar er allihopa! <3

pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förlåt för att jag inte kunde! Som kompensation så får du komma till mig om du känner för det ;) Är själv hela nästa helg.

2009-12-05 @ 19:44:03
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0