I need some one to fill up the hole in my heart

Idag har jag bara varit hemma hela dagen. Jag tror att jag var ute i säkert fem minuter, för att hämta posten. Men annars har jag nog bara vart inne. Det har varit rätt skönt ;) Har mest bara läst, lagat mat och hjälpt mamma baka kakor ^^, Och ätit en massa frukt. Jag älskar frukt, det är så gott! Sen hittade jag en massa nitar i min bokhylla också, tänkte att jag ska sätta dom på någon av mina t-shirtar. Ska bara komma på vilken ;) Nu sitter jag vid datorn och dricker mitt älskade gröna te och lyssnar på "mittp3". Det är mysigt ^^, Imorron har jag lovat att jag ska hjälpa mamma att storstäda huset :) Förresten kom jag på vad gulligt hon gjorde igår, hon köpte ett paket flinsalt till mig. "Annars överlever väl inte du när du ska flytta hemifrån" Hon är ju för gullig min älskade mamma <3

pusss på er! / Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0