Hej allihopa! ;D

Idag är jag grinig, jag är trött så det bara smäller om det. Jobbet idag var inte kul, Vi hade massor att göra och Chefen var lite grinig och sur av all stress. Men vi klarade det iaf ;) Det är så skönt att komma hem och ducha och äta middag efter en hel dag med städning ^^, Jag letar lägenheter i Uppsala för fullt, men det går inte så överdrivet bra... Hoppas att jag hittar nått snart! Jag börjar bli lite orolig... Men never mind, jag har ju Annsos eller Marias soffa att sova på om jag behöver ;) Nyår har ju varit något av ett problem, men nu fick jag erbjudande att åka till sälen onsdag-fredag och det låter ju kul! Jag vill bort från leksand iaf, så det blir nog så.
Just nu känner jag mig lite osocial och ledsen, men det är bara för att jag var så överdrivet social i fredags ;) Nu blir det nog sängen snart, är trött!

pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja vännen åk till sälen =) Firar också nyår där så kan vi ses!! Puss

2009-12-27 @ 22:09:05
Postat av: Maria

Härligt! :) du är alltid välkommen till våran soffa. Kram!

2009-12-27 @ 22:45:41
Postat av: Bögen från Dalarna

Grattis igen, om jag glömt säga det, till att du kommit in på läkarlinjen! Vad roligt för dig. :D



Och vem vill fira nyår i Leksand? Fy fan.. Haha.

2009-12-28 @ 01:31:21
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Natalie

<3

2009-12-28 @ 22:19:48
URL: http://blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0