För alla dom som vågar drömma och håller hoppet vid liv

Okej, julklappsshopandet gick inte så bra... Och som vanligt slutade det med att jag köpte saker till mig själv istället x) En skjorta (normalt inte min stil, men den här var petrolblå och hade massa snygga detaljer så) och en klänning. Den är jättesöt, ballongkjol och alldeles prickig. Och så är det en rossett fram vid halsen ^^, Sen jag kom hem har jag mest bara stått i köket, lagade middag i form av kyckling och pasta till mig, mamma och pappa. Sen har jag bakat bullar som jag ska bjuda mina elever på imorron i skolan. Hoppas dom blir glada, min familj tyckte att dom var goda iaf :) Sen fick jag dagens bästa sms också; "...hade jag inte haft flickvän hade du fått en stor fet kyss" haha, snart blir det till att sova iaf, har fått en extralektion så börjar kvart över 9 ;)

godnattpuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0