But some things in life you must resist

Idag har vart en chilldag här hemma :) Och det kanske är tur det, imorron händer det desto mer. Ska med mamma till Mora och shoppa en stund på förmiddagen, och även hämta upp lillasyster som har vart och hälsat på Anna :) Sen ska jag med Emma till falun/borlänge på eftermiddagen/kvällen för ännu mer shopping ;) Jag ska inte köpa så mycket, känner mig ganska pank just nu trots att jag nyss fick en ganska fet lön från skolan. Men ja, jag ska ju börja plugga snart, jag kommer behöva alla pengar jag kan spara har jag en känsla av. Men ett par jeans ska jag försöka hitta, det behöver jag. Helst ett par ljusa stuprör som sitter slickat. Ja, drömma kan man ju göra iallafall ;) Idag har jag städat i mitt rum, snart är även det skinande rent. Det känns skönt, jag älskar att ha det rent och ordningssamt omkring mig ;) Sen beställde jag lite kläder från H&M imorse, de har rea ;D Jag beställde tre t-shirtar, ett par stövlar och lite sminkgrejer, för typ 250.- det kändes bra :) Nu stitter jag och dricker mitt älskade gröna te och ska snart gå och sova :)

pusssisar! / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0