At first it was all quiet, now I know I'm not alone in here

Idag försov jag mig. Typ 4 timmar x) Jag satte väckerklockan på 7 för att jag skulle hinna med allt jag hade tänkt, men det gick ju inte så bra.... Hoppade upp ur sängen vid 11, gick ned till affären och köpte mandelmassa så jag kunde baka mina lussebullar ^^, Dom är supergoda, kan inte sluta äta x) Som sagt så har jag ingen som helst självkontroll! Sen åkte jag till leksand och hade tänkt köpa ett hopprep och en rockring, men dom hade inga på leksaksaffären. Blev lite ledsen... Träffade mamma och underbara storasyster som klarade uppkörningen idag och numera har körkort! :D Grattis söta du! :D Vi åkte till Insjön och köpte lite julklappar till släkten. Sen hem och middag och nu sitter jag med hårfärgen i håret, blir typ brunt hoppas jag :) Ni får se bild sen ;) Och dessutom ett stort grattis till Fredrik och bandet som i lördags vann bandit unsigned-finalen! :D Ni är grymma!
pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Tackar tackar gumman!

2009-12-08 @ 10:45:59
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0