As the sky falls to the sea

Igår var en bra dag, som inte slutade så himla bra. Jag var bara glad hela dagen, sen träffade man massa gamla klasskompisar m.m på lucky på kvällen, helt underbart att träffa alla igen! :D Kul att träffa tjejerna som trodde att dom ägde hela leksand när vi gick i högstadiet, och se att dom bara blivit ännu mer patetiska och inte känner någon här längre. Och ändå tror dom att dom fortfarande är lika coola. Jag dör! Och sen träffade jag min drömkile också. Underbart snygg och verkligen hur charmig och mysig som helst. Vi dansade en massa och kysstes några gånger. Och sen kommer jag hem och letar upp honom på facebook och inser att han har flickvän. Vilket svin. Jag ska nog sluta med det här med killar nu, det går ju ändå bara åt helvete!
Förmiddagen idag har bjudit på shopping på mellandagsrean med mamma och nikkan <3 Köpte lite underkläder, ett par svarta stövlar, ett par typ tossor med hello kitty och sen en ny mascara. Den gamla är nästan slut. Det har varit strömavbrott hemma nästan hela dagen också, men det märkte vi inte så mycket av för strömmen gick precis efter att vi åkte och kom igång igen precis innan vi kom hem ;) Haha, ibland ska man ha tur iaf ;)

Pussss! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Medan andra stackare måste åka runt halva dalarna för att få lite kaffe:/ hahaha

2009-12-27 @ 19:59:50
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0