Another heart is crashing down

Idag var det inte så himla skönt att vakna och gå upp ur sängen vill jag lova ;) Hann nog inte sova mer än 4 timmar tror jag, sen kom Sussie och Emma och hämtade mig och vi åkte till sälen för att jobba hela dagen :) Hann avsyna två hus och sen ett storstäd, det var sjukt smutsigt och jobbigt måste jag säga. Men samtidigt är det ett ganska tillfredsställande jobb, det är så fint när man har städat färdigt! Måste dock säga att jag är lite trött nu, till skillnad från Emma så kan jag inte sova i bilen. Hon sov hela vägen till sälen och även hela vägen hem igen. Hade vart skönt om man hade kunnat göra det, det är nästan 4 timmar. Det var iaf underbart att se sälen igen, massa snö hade dom också. Det snöade nästan hela vägen hem med, så jag satt och hoppades att det skulle vara snö hemma med, men det var det inte ._. Men den kommer förhoppnigsvis snart, det är kallt igen nu iaf. Nej, nu är det dags att gå och sova ;)

Puss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0