And you can see my heart beating

Nör klockan ringde klockan 9 i morse trodde jag verkligen inte att den var seriös. Kollade mot fönstret och det såg ut som om det fortfarande var kolsvart ute. Ibland hatar jag vintern. I övrigt vill jag ha snö nu, det kan ju inte bli jul utan snö i år? Då är det ju inte jul på riktigt... Hoppas den kommer snart! Jag har fortfarande sjukt ont i halsen. Och det är inte kul, jag kan ju knappt äta för att det gör så ont. Men jag försöker trycka i mig lite mat iaf ;) Ikväll ska jag till Linda och kolla på idolfinalen, blir grymt spännande! Jag hoppas Erik vinner, jag tycker han är sjukt bra! Men Calle är också bra. Fast det känns som om Erik är mer idol.. ;) I övrigt ska jag nog bara chilla idag, det förtjänar jag. Jag måste ju vila för att kunna bli frisk ;) Nu ska jag kolla på The mentalist ;D

pussis/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0