And I'm so bored your words are making sense

De senaste dagarna har jag knappt vart hemma alls. Klockan är nu  halv 8 och jag är så trött att jag skulle kunna gå och sova ;) Begravingen i onsdags var jättefin, men jävligt jobbig. Vi kom hem igen till siljansnäs vid halv elva, då var det bara att sätta sig och rätta prov, hade ju lovat eleverna att ha det färdigt till torsdagen :) Igår var jag först så skolan i några timmar, sen åkte jag till sälen, jobbade hela dagen, och sen gick vi ut :) Eller ja, gick ut och gick ut, vi satte oss på skilodgen och några drack vin. Jag drack grönt te och Emma och Lisa drack varm choklad med vispgrädde ^^, Partybrudarna är vi, ja ;) Kom väl hem och somnade vid halv 2 kanske, sen var det att gå upp igen 7, för att börja städa igen vid 8. Så vi har städat hela dagen idag med. Och vad är det första jag gör när jag kommer hem igen då? Städar rummet x) Jag är ju lite sjuk i huvudet... Sen har jag duchat länge, lagt ansiktsmask, druckit grönt te och allmänt tagit hand om mig själv och myst. Jag har nog inte sovit mer än 6 timmar någon natt den här veckan, så snart ska jag sova. Sova länge imorron och försöka ta igen några timmar ;)

pussss! / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0