Träffat gamla klasskompisar ;D

Idag har varit en riktigt bra dag =) Strax innan 10 bar det av hemifrån på Viktors cykel, han skulle komma hem i helgen sa Emma, så han behövde visst ha tillbaks den :( Men det var kul att jag fick låna den ett tag iaf ;D Sen gick jag resten av vägen in till leksand för att luncha med Matilda på Siljan =) Vi käkade salladsbuffé och satt och pratade i några timmar, det var jättetrevligt! Har inte sett tjejen på alldeles för länge. Sen gick jag till simhallen och simmade och bastade en stund. Medan jag väntade på bussen hem, vem kommer förbi då om inte en annan gammal klasskompis?! Fredrik var ute och körde bil och skulle iväg och dansa, så vi hann också prata en stund. Trevlig trevligt =) Fast jag måste säga att jag får lite panik över att alla har så bra planer för vad de ska göra i höst och så. Det har inte jag. Men jag ska nog klara mig ändå =) Det gör jag ju oftast ;)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha ja det är klart du klarar dig:D

2009-08-15 @ 12:37:47
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0