Tillbaka till vardagen?

Jag tror att min kropp har bestämt sig för att mitt liv ska gå tillbaka till "normalt" igen. Imorse vaknade jag nämligen exakt klockan 06:20, den tid jag alltid gick upp på morgnarna när jag gick i skolan ;) Nu är det ju så att jag inte kommer börja skolan i höst, men jag har iaf bestämt mig för att göra något bra av den här tiden! Jag ska försöka ta körkort, jag ska plugga som fan inför högskoleprovet i höst och jag ska söka lite jobb så jag förhoppningsvid får jobba några dagar ibland iallafall ;) Martina kanske flyttar om en vecka, kommer sakna henne som fan! Sen flyttar typ halva min gamla klass till Karlstad nästa vecka också, kommer sakna många av dom med... =/
Jag har börjat dricka grönt te till min frukost då jag insåg efter sommarskolan att min kropp mår mycket bättre om man dricker en kopp om dagen, och dessutom läste jag någonstans att det bränner fett ;) Alltid bra det :)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0