Tävling

Just nu är jag sjukt trött och vill bara sova. Igår vart det utgång på Lucky med tjejerna, och det var rätt trevligt =) Det var bara lite för lite folk, men jag hade kul med mina tjejer iaf =) Dom är underbara <3 Sen hem och sova, hann inte med mer än 4 timmar innan det var dags att gå upp och åka till ridklubben för att sitta i domartornet hela dagen, DM-dressyr för ponnyer =) Det var underbart att se alla fina ponnyer, men samtidigt sorgligt att tänka på att jag förra året var en av dem. Förra året gjorde jag och Safir vår karriärs bästa start just i Insjön på DM:et, han var fantastisk. Nu vet jag inte hur länge till han kommer att leva. Det suger verkligen. Måste sova snart eftersom jag ska gå upp tidigt igen imorron..

pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vadå? Vad har hänt med safir?:O

2009-10-04 @ 14:30:20
URL: http://blogg.jennifernilsmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0