Sorg

Jag vill bara skrika. Sorgen i mitt hjärta är enorm just nu. Safir, den jag älskar mest i hela världen kommer snart lämna mig. Föralltid. Och inte nog med det, det är jag som måste ta beslutet om att han ska dö. Jag hatar det. Som om inte det vore nog så flyttar alla jag älskar ifrån mig. Martina flyttar idag, om hon får en plats på utbildningen när den börjar på måndag. Och Jonas flyttar också idag, min bästa killkompis, som jag alltid har haft hur kul som helst med och alltid litat på. Jag hatar det. 
Vi lovar varandra att inte tappa kontakten, att komma och hälsa på varandra, att inte släppa varandra. Men jag har hört orden så många gånger förrut, kommer det verkligen bli annorlunda den här gången? Jag kan inte annat än hoppas och göra mitt bästa.

Pusspuss på er allihopa! / Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0