Onsdag

Jaa, idag har det hittills inte hänt så mycket. Jag tänkte att jag skulle ut och rida imorse för jag trodde att hovslagaren hade varit här igår kväll, men när jag kom ut till stallet insåg jag att så inte var fallet. Så ingen ridning idag heller :( Jag släppte ut hästarna och fixade allt i stallet innan jag gick in och läste lite mer i min underbara bok <3 Den är snart slut =( Sen var jag ute på en powerwalk idag med, på typ 2,5 h. Städade lite i huset och har fixat lite andra saker, snart blir det duschen och sen till att laga lunch ;) Lisa kommer och hämtar mig vid halv tre, vi jobbar till 10 och sen ska jag väl hem och sova ;) Hoppas Hovslagaren kommer ikväll iaf, så kanske jag kan rida imorron bitti ^^,

Pussisar / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0