Jag skrattar idag

Jag tror visst att jag var lite emo när jag skrev igår... Haha, jag mår bättre nu iallafall =) Jag har ju trots allt fortfarande min adde och min bästaste emma =) Och en massa andra underbara vänner kvar här i leksand. Jag ska försöka skärpa mig och leva livet lite bättre och positivare =) Imorgon och onsdag ska jag ut och cykla med Lisa och Ellinore, vi ska runt siljan hade vi tänkt. Och tälta någonstans- typ sollerön eller Mora kanske?

"Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort, men vi är här idag

Så jag skrattar idag"

Ison & Fille- Jag skrattar idag
En underbar låt jag hörde när jag gick hem från leksand idag, den påminde mig om att man ska leva livet varje sekund. Livet är bra just nu, så varför oroa sig för vad som kommer hända i framtiden? =)

Pusspuss/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0