It's like I can't breath

Idag har varit en ganska effektiv dag, trots att jag igårkväll trodde att jag skulle ligga bakis halva dagen ;p Så blev det inte! :D Gårdagskvällen var jättetrevlig, vi satt i gamla stugan hos Holfve och åt tacos och mysdrack lite vin ^^, Pratade en massa tjejsnack och skrattade en massa =) Jag älskar mia kompisar!
Imorse var jag ute och red, sen gick jag en sväng. Har även hunnits med att städa rummet, laga lunch åt mig själv, plugga körkort i några timmar m.m. Nu ska jag strax hoppa in i duschen, Adde kommer senare <3
Det är när man har gjort en massa saker och sätter sig ner en stund och hämtar andan som allt sköljer över en. Alla jobbiga saker. Jag vet inte om jag klarar av att ta bort Safir, han är mitt allt. Jag vet inte om jag klarar mig utan honom, men framför allt vet jag inte om jag klarar av själva avlivandet. En gång till. Att ännu en gång stå där och se den jag älskar mest av allt dö, precis framför mig. Inte en gång till, jag vill inte. Men samtidigt vet jag att om det blir bestämt att det är så det ska bli, så kommer jag stå där bredvid honom, jag tänker aldrig överge honom. Sen är ju frågan om jag någonsin kommer sätta mig på en häst igen efter det? Det kan bara framtiden visa....

puss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0