I'm back ;)

Jag tror att jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg på sista tiden... Kan bero på att mitt internet var dött i typ 3 veckor ;( Det sög!
Vi har ju hunnit vara på semester hos mormor i skåne en stund, det var mysigt =) Jag har köpt det mesta jag behöver för att kunna flytta hemifrån, men jag ligger som 9:e reserv efter andra intagningsbeskedet, så det verkar inte som om jag kommer få flytta i höst iaf... =/ Men det är väl bara att ladda i höst då och söka igen till våren ;) Det löser sig =)
Nästa vecka åker min Emma till England och min Adde till Göteborg och Sthlm. Tur att jag ska jobba några dagar iaf, så att jag har något att sysselsätta mig med ;) haha =)

Pusspuss/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0