I want your heart to bleed, that's all I'm asking for

Idag har jag mest varit med Adde. Det har regnat hela dagen så vi har mest suttit inne och kollat på Alias ^^, Ingen ridning blev det heller, jag hatar det här vädret! Men dom säger att det ska bli bättre imorron, så jag hoppas att det blir lite mer motion för min del då ;) Idag har jag även skrivit CV att ta med mig på fjällmässan på fredag. Jag satte in en bild i det. Hon på arbetsförmedlingen sa att det var bra att ha CV:n som sticker ut lite. Plus att folk hellre ger jobb till snygga människor än fula ;) Jag vet inte om det funkar, men jag tänkte att det var värt ett försök iaf ;) Hoppas jag får lite jobb till höst/vinter iaf :) Nu ska jag plugga lite mer körkort, ska ha körlektion imorron med pappa ;)

puss! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hehe ja det är bara i Japan dom kommer på nånt! Lycka till med jobbsökandet! :)

2009-08-27 @ 15:12:14
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0