Sol :D

Idag har jag solat igen ;D börjar bli lite brun nu ^^, Tyvärr kan jag inte visa det så bradå jag inte kan gå barbent p.g.a det inte fina blåmärket jag lyckades få på knäet under luckykvällen igår =/ Dom var här och provred Ticke idag, en underbar liten tjej. Inte ens 11 år och hon hanterade honom jättebra. Nu är det bara att hoppas att dom vill ha honom =) Sen hem till Holfvisen och vi har pluggat historia tillsammans i typ 3 timmar. Nu sitter jag här och skriver medans hon står i duschen ;) Ska äta här och sen ska jag hem och plugga lite matte och pussa på min ponny. Saknar honom, har ju inte kunnat rida på över en vecka nu =( Imorron är det skola igen, känner mig inte så pepp för det. Engelskaprov har jag också och inte en sekund har jag pluggat till det ;p Men det löser sig =)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0