Ont

Jag är helt otroligt trött idag. Vet inte riktigt vad det beror på, för jag har faktiskt sovit ganska mycket den här veckan... Kanske beror på min nya diet? Jaja, never mind. Borde ha pluggar historia idag, det är ju prov nästa vecka. Men som jag sa så är jag helt sjukt trött, så jag har mest kollat på tv istället ^^, Sen faktiskt gjort en del projekt och en del matte, och det var ju duktigt av mig ;) Imorron är det engelskaprov och sen ska jag till sveasalen och kolla på esteternas projekt =) Vet inte vem jag ska gå med, men det löser sig. Det är ju tradition att se det varje år, har ju typ gjort det sen jag var 10 år eller nått ;p Men det kommer bli konstigt ändå. Allt är konstigt just nu. Det fanns ju en tid när jag visste att jag hade Bäcka vid min sida vad som än hände. Hon fanns alltid där när jag behövde henne. Den tiden är slut nu, och det gör ju jävligt ont. 7 års vänskap, och nu är det typ slut. Jag hatar det. Och jag saknar henne helt otroligt mycket. Men det har jag ju gjort de senaste månaderna...

<3 / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0