Nästan Klart! :D

Nu är den nästan klar. Uppsatsen till mitt, Lovisa och Lindas projektarbete. :D Det enda som behövs göras nu är lite småändringar i innehållsförteckningen, och det känns grymt skönt, men samtidigt lite läskigt, att den är färdig. Vi har jobbat så länge med det här nu. Idag satt vi i ungefär 8 timmar, och nu är den som sagt nästan helt färdig. Sen är det lite småsaker kvar att göra på själva projektarbetet, men det är inte långt kvar nu. =)
Mycket mer än att jobba med projektet har jag inte hunnit med idag. När jag kom hem från Tällberg gick jag ut och red i mörkret, det var länge sen sist. Nuförtiden är det ju nästan alltid ljust när man har slutat skolan och ska rida. Blev lite väl sent idag... ;p Nu ska jag gå och sola så att jag orkar gå upp tidigt imorron och hinner sola någon timme ;)

Pussisar / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0