Mys ^^)

Igårkväll var det myskväll/ födelsedagsmiddag hos Johanna =) Jag missade början för jag var tvungen att följa med mamma på träningen, det går ju inte att köra Tanden om man inte är två. Men när jag väl kommit dit hade jag jättekul. Mina tjejer är fantastiska. Dom hjälper mig i alla situationer, vad jag än behöver råd om. Vi satt och pratade en massa och drack lite, körde "jag har aldrig.. ", bara hade det allmänt mysigt ^^, Sånt vill vi ha mer av! :) Och det lilla födelsedagsbarnet (som inte fyller år förrän imorron ;p) hade bakat en riktigt god smörgåstårta. Jag som normalt inte ens äter smörgåstårta för att jag tycker att det är allmänt äckligt x) Ikväll blir det nog Lucky med tjejerna, ska bli kul! :D Sen ska jag umgås med min storasyster idag hade jag tänkt, hon är ju hemma =)

Pusspuss / Vendela


Kommentarer
Postat av: Johanna

du har väl hört talas om mästerkocken? ;) haha!

2009-04-26 @ 13:15:17
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0