Långpromenad ^^,

Underbar dag idag! =D Var lite bakis först när jag vaknade och dagen startade lite segt p.g.a detta. Men sen har jag solat en massa, vart på långpromenad med Lisa, ätit en massa och ridit. Och kollat på tv ^^, Det är så skönt att bara chilla hela dagarna, jag älskar lov! :D Lucky igår var faktiskt roligt, mycket folk ute och underbara kompisar har jag också! =) Man kan ju inte annat än ha kul med dom ;) Dock var mina fötter smått misshandlade när vi kom hem, svarta, blåa och blodiga. Folk verkar gilla att trampa på mina fötter... ;p Men dom läker snart =) Idag är jag glad och liver känns bra! ;)


<3/ Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja luckan var ju faktiskt rolig i lördags. haha!

2009-04-13 @ 18:20:08
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Jojo

Lucky ägde!! :D

2009-04-13 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0