Långhelg :D

Eftersom vi har studiedag imorron så började vår långhelg på 4 dagar idag. Det känns underbart! :D Jag är lite trött, så jag nehöver det verkligen. Har pluggat sjukt mycket på sista tiden, är lite trött på det. Men nu är det ju bara 8 prov kvar innan studenten! ;) Mina tjejer är nu på Playa del Inglés och jag kan ju inte påstå att jag inte saknar dom grymt mycket och önskar att jag var med dom. Men jag ska nog klara mig en vecka utan dom. Hoppas att det är fint väder hemma så att dom inte är mycket brunare än mig när dom kommer hem ;) Hihi ;p Imorron är det Valborg och jag är inte minsta pepp på fest. Det suger ju. Men det blir nog bättre imorron ;)

Pusspuss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0