Historia (Y)

Nu är jag lite trött. Har pluggat massvis med historia =/ Fast det är egentligen ett roligt ämne, speciellt det vi håller på med nu =) Det jobbiga är bara att ha så stor press på sig, att veta att om det här provet inte går jättebra så kan jag bara glömma alla mina drömmar och läkarlivet. Men det känns ändå som om det kommer gå bra imorgon. Tur att jag är så säker på mig själv, annars skulle jag aldrig ha tagit mig så här långt ;p
Mina underbara vänner drar till Playa del Inglés inatt, planet lämna sthlm imorronbitti. Fan vad jag önskar att jag kunde följa med =/  Men jag får väl försöka ha det kul här hemma utan dom då.. Jag har ju några bra kompisar kvar hemma iaf =) Nu är det 44 dagar kvar till studenten, paniken håller på att lägga sig och jag börjar utforma planer och reservplaner =) Jag tror nog att jag kommer klara mig =) Och Grattis till Lillasyster och Ticke som tog silver i skol-DM idag =)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till på provet!! Jag kommer hem på fredag. då vill jag höra dina planer:D puss

2009-04-29 @ 09:50:23
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Jojo

Du har ju oss kvar :D

2009-04-29 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0