Färgar håret

Nu sitter jag med en massa färg i håret igen ;p Ska bli typ min riktiga hårfärg hade jag tänkt mig ^^, Trött på orangebrunt nu ;p Har även färgat håret på min storasyster, ännu mer rött :D Men hoppas mitt hår blir bra iaf ;) Sen har jag varit lite huslig idag och mest bara myst. Tränat en del, shoppat lite, diskat och lagat mat =) Vill förresten ut i helgen, har inte vart ute på jättelänge x) Kanske blir luckan på lördag, vi får se om jag ska jobba eller inte ;p
Kil att min syster just ropade in mig i badrummet för att hon hade droppat oranget vatten blandat med hårfärg på min Panic t-shirt. Fick lov att tvätta den lite snabbt. Hoppas att all färg gick bort, annars kanske jag surar på henne ganska länge.
<3<3/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaja annars får jag väl köpa en ny tröja till dig:p

2009-04-10 @ 18:14:05
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0