Dryg dag!

Ja, idag har varit en mycket förvirrande dag.  Prov på Shakespeare/ Romeo och Julia imorse på engelskan. "Skriv om den här dialogen till modern engelska" Ja, dialogen var bara 5 sidor typ, vi fick en sida på oss. Det var ju kul x)  Sen vart det lite sista minuten fysikplugg. Styrelsemöte med elevrådet, en sväng till insjön/borlänge som tog lite för lång tid. Kom bara 20 minuter försent till fysikprovet x) Men jag tror att det gick ganska bra iaf, det kändes enkelt. Men så ska man inte säga, för då gick det säkert år helvete.... ;p Sen vart det en sväng till Mora lasaretts akutmottagning för att kolla blindtarmen, eftersom jag har haft ont i magen till och från i någon vecka. Igen. Ingen fara den här gången heller, så sen vart det hem, stallet och filosofiplugg. Prov  igen på onsdag ;p Jag är lite skoltrött just nu vill jag lova. Men samtidigt är jag rädd. Studenten närmar sig med stormsteg, och jag vill inte sluta skolan- jag vill bara inte ha 3 prov i veckan. Det är lite jobbigt!
Sen är det projektredovisning imorron också =) Det blir kul! (= Min syster kommer dessutom hen inatt, blir kul att träffa henne imorron! =)
pusspuss på er allihopa! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha inatt å inatt. så tidigt kommer jag väl inte:p

2009-04-06 @ 23:57:37
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tack :) Lycka till med alla prov, förstår att det är stressigt!

2009-04-07 @ 09:54:06
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0