Balklänning...

Jaa, då var man hemma från sthlm igen då. Gårdagen var vi hemma hos Annie och provade balklänningar, lånade en svart som jag ska ha om jag inte hittar på någon annan. Hela dagen idag har vi sprungit omkring i Sthlm och provat olika balklänningar, det var jättekul! :D Synd att dom flesta som satt bra var för korta bara =/ Men jag har typ löst problemet med blaklänning iaf. Mer får ni inte veta, ni får helt enkelt komma och kolla på balen ;) Hihi ;D
Igår vart det myskväll med Lisa och Marra, tv och Ben and Jerry's. Alltså det är ju helt otroligt gott! :D Fast jag har nog gått upp lite under det här lovet, måste skärpa mig nu. Måste gå ner en del till balen om allt ska funka som jag vill.
Jobbat lite med projektet idag också. Det börjar närma sig slutet. Hur skönt är inte det liksom?! :D Imorron blir det projektarbete med Linda och Lovisa! Snart färdigt! Och jag är så trött på det att jag snart kräks på skiten. x) Nej. Men det ska bli underbart skönt när det är färdigt! ;D

pussisar/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hitta fucking fel på uppsatsen och jag RING mig när du kan, behöver ändra det!! Pusss

2009-04-17 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0