1:a April- Årets Första Pressardag ;)

Idag har vi skrivit nationella proven i Svenska b. Jag tror att det gick ganska bra, det kändes så iaf. Sen ska man ju inte vara för säker på det förrän man får tillbaks provet ;) Slutade tidigt idag, när man var färdig med provet. Solen sken och det var underbart vackert ute. Eftersom min ponny fortfarande saknar en sko blev det till att lägga sig på balkongen och SOLA istället! :D Underbart! Sen är jag även rent musikaliskt inne i en Lassa Lindh period just nu. Det är mys ^^, Hittade en del av en text som passade min lilla kompis emma typ perfekt; "Ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö. Och vem vill leva så?" Ja, det är så sant som det är sagt ;) Emmsi kommer hit snart och diskuterar lite filosofi med mig, hon har bokprat på fredag ;)


Pussisar på er allihopa! / Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag:D osv:D Lasse is the shit!;)

2009-04-01 @ 18:42:05
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0